YUMMY...

Jag måste sluta springa runt i hela huset med minneskortet till kameran innan jag ska ladda över bilderna till datorn. Det lyckas alltid hamna på fel ställe. Jag minns ju gången jag drack lägerdrickan på Campen (i fanns b.la. yoghurt, dagens lunch, fisk, OSTBÅGAR och mycket mer, smakade spya) Mina smaklökar har alltså upplevt ett minneskort. Nu tänkte jag göra mig redo för sängen. Natti natti och hejdå och vi ses! Sämst kvalite på bilderna...........(fler bilder på kcb.se)


Lägertröjan och sådant.

..grillning med.

Match, grymt duktiga tjejer!

''Laura, Laura, come and play with us''
''Disco, lägerdricka, spökrunda, tipspromenad, fotbollsmatch, träningar, fys, aerobics, morgonjogg, talangjakt, 4-4 turnering och mycket mer. Var du inte där - missade du DET!''

Kommentarer:
Postat av: molly

vill du följa mig via bloglovin så kan jag följa dig:D<3

2010-08-10 @ 12:09:26
URL: http://mollyhejsan.blogg.se/

Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar: